Image
Axon: grow customer experience

Full service ondersteuning 
voor je klantcontact

Steeds meer bedrijven merken dat klantcommunicatie versnipperd raakt: telefoons, mails, vragen via verschillende kanalen en dat nog eens allemaal tegelijk. Axon biedt een totaaloplossing voor je bedrijf die je klantcontact verbetert.

Image
receptie

Externe versterking

Onze full service aanpak combineert verschillende vormen van ondersteuning in een duidelijke structuur. Zo win je tijd en overzicht.

Wat we voor je doen:

  • Telefonisch onthaal en inkomende oproepen opvolgen
  • E-mailbeheer met filtering, antwoorden en doorsturing volgens afspraak
  • Agendabeheer en opvolging van afspraken of aanvragen
  • Helpdeskondersteuning met dispatching en inschakeling van derde partijen
  • Dienst na verkoop: klachtenbehandeling en opvolging
  • Analyse en optimalisatie van je bestaande communicatiestromen

Eén aanspreekpunt voor structuur, continuïteit en klantentevredenheid

Wil je klanten goed verder helpen, maar merk je dat je interne capaciteit tekortschiet? Of dat je processen niet op elkaar zijn afgestemd, waardoor je klant onderweg verloren raakt? Dan bekijkt Axon graag je klantcommunicatie als geheel en neemt over waar jij ruimte wil creëren. Tijdens een inwerktraject brengen we je huidige communicatiestromen in kaart: wie beantwoordt wat, via welk kanaal en hoe snel?

We identificeren knelpunten, zoeken optimalisaties en nemen de operationele uitvoering over, volgens duidelijke afspraken, rapportering en op jouw ritme. Telefonie, e-mailbeheer en afsprakenplanning? Je hoeft niet langer meerdere tools of mensen aan te sturen. Je krijgt één team, één aanspreekpunt en één actieplan, altijd met de mogelijkheid om bij te sturen waar nodig.

Benieuwd of een full service aanpak bij jouw bedrijf past?

We denken graag met je mee over een oplossing die past bij je werking en team. We bieden heldere inzichten en concrete voorstellen en verlichten de druk op je medewerkers.