Telecentrale voor webshops

Een verkeerd paar schoenen besteld, het foute artikel ontvangen of vragen over de levertermijn van een geplaatste bestelling? Jouw klanten ondervinden vaak dezelfde problemen wanneer ze een aankoop doen op jouw webshop. Wanneer ze een dringende vraag hebben, nemen ze al snel de telefoon. Maar jij hebt het onwaarschijnlijk druk met het afmaken van de binnenkomende bestellingen. De communicatie experts van Axon staan voor je klaar om vaak voorkomende problemen voor je op te lossen. Wij zorgen dat je tijd hebt voor een optimale dienstverlening.

Telefonisch onthaal voor webshops

Dankzij jouw perfecte dienstverlening komen klanten bij je terug. Wij helpen je daarbij door:

  • Klanten te woord te staan bij dringende vragen
  • Aanpassingen te maken wanneer ze iets verkeerds bestelden
  • Hulp te bieden bij problemen

De beste service voor jouw klanten

Verhoog je efficiëntie

Een brochure, snel een telefoontje of liever een uitgebreide, persoonlijke babbel? Contacteer ons en ontdek hoe wij jou wegwijs maken in de customer experience wereld! 

Contacteer ons