Helpdesk

Bied uw klanten een concrete oplossing.

Frequently asked questions

Stellen uw (potentiële) klanten steeds dezelfde vragen via mails of telefoon? Of is er in bepaalde gevallen zelfs interactie nodig van een derde partij?

Axon vangt deze oproepen graag op voor u. We werken eerst samen de verschillende scenario’s uit, zodat we op alles voorbereid zijn. Terwijl u onderneemt, nemen wij uw telefoons aan en beantwoorden we uw inkomende e-mails.

Is er toch een probleem bij uw klant ter plaatse?

Indien gewenst nemen we de dispatching van uw techniekers in handen, zodat uw klant steeds snel en efficiënt geholpen wordt. Werkt u met een externe partner die mogelijke problemen verhelpt bij de klant? Geen probleem, wij zijn voldoende flexibel om een derde partij in te schakelen die ter plaatse gaat en het probleem van uw klant onmiddellijk oplost.

Ontdek ook onze andere producten

Receptie Full service Agendabeheer Dienst na verkoop

Verhoog je efficiëntie

Een brochure, snel een telefoontje of liever een uitgebreide, persoonlijke babbel? Contacteer ons en ontdek hoe wij jou wegwijs maken in de customer experience wereld! 

Contacteer ons