Vlotte klantenondersteuning binnen de telecomsector

Als telecombedrijf bedien je klanten in uiteenlopende sectoren. Van de ledverlichting, het piepersysteem in ziekenhuizen tot hosting van events, distributie en software in huiskamers of bedrijven. Alle sectoren hebben nood aan perfect werkende telecomservices. Uiteraard weet jij als geen ander hoe essentieel het is om je klanten te voorzien van een betrouwbare en efficiënte service. Bezorgt de constante instroom van telefoons en e-mails je ook soms kopzorgen? Axon for the rescue!

Telecomondersteuning op maat

Betrouwbare telefonieoplossingen zijn belangrijk voor jouw hele organisatie. Wij ondersteunen op onderstaande manieren:

  • Klantenservice met een glimlach: ons team neemt inkomende oproepen van klanten aan en behandelt vragen over abonnementen en andere uitdagingen. We schakelen alleen door wanneer dat echt nodig is.
  • Helpdeskondersteuning: via technische ondersteuning per telefoon of mail, luisteren wij naar klanten, schakelen wij de juiste experts door of plannen we afspraken met techniekers in.
  • Efficiënte orderverwerking: een gestroomlijnd bestelproces is belangrijk. Wij nemen bestellingen aan, volgen de verwerking van betalingen en de orderstatus op. Jouw orders zijn in goede handen.
  • Klachtenafhandeling: met zorg staan onze medewerkers ontevreden klanten te woord. We registreren de klacht, bieden passende oplossingen en bewaken de klanttevredenheid. Zo behoud je een uitstekende reputatie.

 

Betrouwbare telecomservices zorgen voor tevreden klanten

Verhoog je efficiëntie

Een brochure, snel een telefoontje of liever een uitgebreide, persoonlijke babbel? Contacteer ons en ontdek hoe wij jou wegwijs maken in de customer experience wereld! 

Contacteer ons